miercuri, 26 ianuarie 2011

Departe

maine ma duc acolo, maine ma duc incoace, unde se duc oameni astia? si de ce vin?
eu dupa mine...imi iau televizor, sau daca am bani iau o guma, ce i mai bun, guma sau barca?
vezi nu sti! nu poti sa sti cum clachezi, si la urma urmei de ce vrei entorsa?
nu a r fi mai buna o patina, si iti mai ramane si de o guma, eu odata eram leguma.
Eram pe masa unei doamne, pregatea incaperea pentru musafiri, ma lua, ma spala, si la loc ma pus.
M am uitat, leguma era la locul iei, dar se uita la mine, m am blocat, nu stiu ce sa zic, ne uitam unu la altu, ma gandesc ca nu sunt treaz, dar daca ma uit in spate sar putea sa fie o oglinda (am frica de oglinda) dar oglinda era in fatza, nu reactionez pentru ca nu imi dau seama, am o picatura de frica, sa fie de la oglinda, simnt ca nu pot sa respir, ma sufoc, apoi scot capu' de sub patura si zic: nu mai adormeam odata.
Toata lumea se uita la mine, incerc sa ma uit si eu dar nu pot, nu imi vad corpul, incerc sa ma uit si eu la el dar nu il vad, ma uit la ultimul etaj al unui bloc, sting lumina si incep sa pasesc.
Pe dreapta e o usa cu geam, imi este frica sa cobor, sa raman aici? sa astept sa iasa cineva? o usa se deschide, deschid si eu usa cu geam, ies, frica este si mai mare, ce ma fac? unde sunt? apuc sa ies de aici? cobor incet scarile, vad o usa, cred ca este ghena, trec incet, pe varfuri sa nu fac vreun zgomot, de sus usa se inchide la loc, am auzit sunetul trecand prin usa gheneii, continui sa cobor.
Daca stau bine sa ma gandesc, eu dorm, si daca visez am scapare? in somn nu simti durere?
locul era in gust, daca se intampla ceva nu am scapare.
indreapta cutitul in spre abdomenul meu, ma gandesc ca nu e adevarat, bratul se misca, vine spre mine,
n am mai simtit nici odata acest sentimen, cutitul cu care ungi felia de unt, este acum in stomacul meu,
simnt cu interiorul corpului ca, cutitul este rece.
Intrebare: daca mor, mai sunt unul din acei oameni care incolo si incoace se duc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu