duminică, 23 ianuarie 2011

Doi ca tine

de cand m am trezit nu am facut nimic,
in schimb cand ma uit in oglinda, vad o multime de oameni, unu din ei ma intreaba: paine sau tigari?
nu i raspund, ma fac ca nu aud, repeta intrebarea: daca eu sunt aici cu tine, dar sunt intr o alta lume?
imediat ma trezesc si ii zic paine, daca eu sunt grau, mai am nevoie de paine?
din toata gramada de oameni, cel din spate sopteste: n am ceas la mine, dar pot opri timpul, ei ma pot opri pe mine?
am uitat de unde am plecat, nu cred ca eram pe drum, dar aveam ceva in cap, poti sa vezi? poti sa vezi ce am eu in cap?
painea imi este inmanata, intreb cat costa?
daca imi raspunzi la intrebare o primesti gratis.
Intrebare: daca nu imi vine o intrebare in cap, mai primesti painea gratis, sau nu ?
continui sa tac, cautand bani....mi am achitat painea
dar daca sunt grau, de ce mai vreau paine?
simt cum adie vantul, toti sunt la fel ca mine, toti seamana cu mine
vad o sperietoare....imi aduc aminte ca am avut un vis cand eram sperietoare era......
da, incercam sa cumpar ceva.....cred ca am uitat, sunt inca aici.
Cand bate vantu' din spate cu toti ne aplecam, acum e frumos e noapte, cerul este tot albastru
o bluza albastra parca avea vanzatoarea de paine...sau....a fost doar in capul meu?
daca stau sa ma gandesc parca eu eram vazatorul! sau eram si eu in oglinda?

Un comentariu: