joi, 18 octombrie 2012

Dorinta? ...

Inainte sa deschid ochii, simteam frig, inainte sa ma misc simteam ca zbor, inainte sa zbor stiam ca sunt pe un bloc, mirandu-ma de ceva, nu stiu de ce. Acum este noapte, de dimineata stau pe un bloc fara sa stiu ce fac,, nu mai conteaza ce fac, ma simt un obiect (poate chiar sunt) imi este frica sa clipesc, imi este frica sa deschid ochii, imaginatia ma poate duce orinde, acum nu mai sunt pe bloc, acum nu mai am ochii inchisi, doar ca a inceput sa ploua, clipesc si soarele a iesit. Dar imediat intra la loc, clipesc din nou, oameni din piata se uita la mine, simt ca nu pot sa respir, as vrea sa imi misc capu', dar nu pot, incerc sa clipesc, nu imi simt ochii. Vad un batranel, se apropie de mine, imi pune mana pe fata, o ia, astept sa trec strada, semaforul arata verde, dar din nou nu pot sa ma misc, semaforul s-a facut rosu. Imi simt picioarele! De cum simt picioarele, simt un miros greu, ma uit la picioare, sunt incaltat, ridic privirea, s-a facut intuneric, ceva imi atrage atentia, ma aporpii de acel ceva, este o cruce, ma uit mai atent in jur, sunt intr un cimintir. Nu imi plac cimintirele, as vrea sa clipesc, dar din nou nu imi simt ochii! Incep sa transpir de frica, vreau sa plec, sa nu mai stau in cimintir, poate in propriul cimintir. Dar de undeva de departe, pe o pancarda scrie: Simturi! Fara sa imi dau seapa clipesc, dar nimic in jur nu se intampla, tin ochii mai mult inchisi. Aud o voce: Gata poti sa ii deschizi! In fata am un tort mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu