vineri, 17 august 2012

O...

Aud bataile inimii, nu este inima mea, a mea nu mai bate, sunt ascuns undeva. Nimeni, nici macar eu nu stiu unde sunt. Vad lumea de sus, un nor imi intra in raza mea vizuala, vad o femeie, intoarce capul catre mine, se uita prin mine! Ma uit in spate, ma vad pe mine, acum eu ma uit la mine, imi zambesc, ma intorc inapoi, femeia a disparut, la fel si eu. Nu mai vad pamantul, se lasa ploaia, soarele bate pe norul meu, acum inteleg! Alunec doi norii mai in jos, vad lumea. Sunt putin fericit, nu stiu de ce. Fericirea imi trece, ma simt trist, femeia s a pus langa mine, o vad de aproape, este frumoasa, aproape rusinos de frumoasa, ii zambesc, imi zambeste, am uitat de ce eram trist, dar inca sunt trist! Stiu ca totul este in capul meu, si capul meu nu tine cu mine. Imi intorc privirea. Nu stiu de ce, o intorc inapoi, femeia este inca langa mine. Nu gura, ochii parca imi zambesc. Se intristeaza, se face noapte, un nor trece prin fata noastra, imi arata o imagine cu mine si ea de mai de vreme, cand era soare. Din nou ma simt bine, si din nou femeia dispare. Am ramas singur, ma uit cum stropii de ploaia pleaca din norul pe care stau. Inchid ochii, imi apare in fata, zambesc. Ii deschid, o vad. Eu cad, sunt un strop de ploaie, o picatura de apa, o...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu