duminică, 25 noiembrie 2012

Pasii

Vad urme de pasi, simt cum cineva trece prin stanga mea, pasii se aud, ii urmez, intra intr-o padure, facem douazeci de pasi si dupa un copac apare o casa, o casa ca-n povesti, pasii fac la stanga, ma opresc, ma uit in partea in care se indreapta pasi, ma uit la casa. Ma uit inapoi in dreapta, este un batran, are barba mare si par cifulit, in mana are o palarie. Imi spune, de aici am cuparat odata palaria asta!, am fost sa o cumpar din nou! Ma uit din nou la casa, este veche, s-a ingalbenit Ma uit din nou la batran, in locul lui apare un baiat, se uita la mine, rade, se opreste si se uita serios in jur, imi spune sa ma indepartez, ma sperie, ma dau inapoi, cad in gol, incerc sa ma intorc cu fata in jos, nu pot (de obicei ma invarteam...) Simt ceva pe spate, cad in continuare, aerul devine tot mai rece! Ma opresc, ma ridic, sunt in sufrageria unei case, o casa veche. Ma ridic in picioare, ma uit in jur, vad o veoza, o aprind, odata cu lumina casa s-a luminat, totul este nou, ma indrept catre fereastra! Pe poteca, langa un copac, vad un copil, imi face cu mana. Ridic si eu mana...Riduri si vene am pe mana, sunt batran, caut o oglinda, ma duc in baie, deschid usa, un om cu o sacosa in mana trece pe langa mine, sunt intr-un magazin? Ma uit la mana, totul ok! Ma intorc inapoi in strada, se face intuneric, felinarele nu mai merg, nu vad drumul catre casa, pasesc incet in intunerc, se face rece, vanul imi bate in fata, nu mai simt pamantul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu