miercuri, 21 noiembrie 2012

Un val

Aud o apa, vine spre mine, nu vreau sa imi intorc privirea, sunt in apa, o bara plina cu alge imi apare in fata. Ma apropii de ea, se indeparteaza de mine, ma indrept care o usa, bara a disparut. Nu pot sa ma misc, pestii trec pe langa mine, nu se mai sperie de mine, am impresia ca ma miros, parca le aud respiratia, deschid ochii...doi ursi ma miros, ma uit in jur, vad usa, ma uit la ursi, sunt doi ratoni ce ma miros, ma uit in jur, vad doi ursi indepartandu-se de mine. Ratonii au disparut, pot sa ma misc, pasesc in iarma, simt ca si cum nu s-a intamplat nimic, defapt am uitat ce s-a intmplat! Ratonii apar in dreapta mea, se comporta ca si cum nu as exista, ma apropii de ei, nu ma vad, nu ma aud. Ii studiez indeaproape, din spate aud apa, un val cu clape de pian se apropie de mine, aud pianul, ma intorc incet, o mare de clape alb si negru, imi intorc privirea catre ratoni. Se tin de maina, indreptati spre val, zambesc. In fata imi apare o oglinda, zambesc si eu! Dau oglinda la o parte, valu' a disparut, in fata mi-a aparut oceanul, la orizont in drepata peisajului se vede un semicerc, rosu, pianul continua sa cante, si seimicercu se face tot mai mic, sunt scaldat in albastru, inghit albastru...Din spate se aude un val!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu