marți, 11 decembrie 2012

Cuiu'

In fata am un gard, il sar, cad in apa. Ies la mal, este noapte, am cazut in mare. Cerul este albastru, la fel si marea, sunt doar doua culori. Raman cinci minute, respir adanc. M-am uscat, s-a facut zi, nu am vazut soarele rasarind. Ma intorc, intru intr-o junga, in spate aud oameni balacindu-se in apa, imi intorc privirea catre mare, nu este nimeni, imi continui drumu. Pe stanga vad o casa, ma apropii de ea, intru in ea. Incet, de sus se aude o vioara, urc scarile, vioara este aruncata pe jos, inca se aude, se aude frumos, o ridic de jos, ii simt vibratiile. In continuare cercetez casa. Vioara o am in mana! Vad o camera, intru in ea! Doi copii se cearta, nu ma vad, bat in usa, nu ma aud! Ma apropii de ei, cineva ura pe scari, urca incet. Un om batran, este bunicul lor, intra in camera, trece pe langa mine si se opreste la nepotii lui. Acum toti trei se uita la mine, se mira, se apopie incet de mine. Nu pot sa imi misc mainile, vreau sa le fac semn. Batranul ii spune ceva unui nepot si pleaca pe usa. Baiatul se intoarce cu un cleste, il da bunicului, il apropiie de mine, in agata de capul meu si trage, Ma examineaza putin apoi ma da mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu