marți, 15 ianuarie 2013

Parcul

Sunt intr-un leaga, un leagan ruginit, la fel este tot parcul, balansuoarul este rupt, un alt leagan este cazut la pamant. Ma dau jos incet din leagan, ma uit in jur, in spatele meu incepe o gradina mare, vad o poteca. Ma mai uit odata la parc si plec...Parcul este aproape nou, este plin de flori si de copii. Zambesc si ies din parc, copiii se uita la mine imi zambesc si ei, ma uit inspre cer, soarele este sus, cerul este tot un albastru. Imi las privirea jos, aproape ploua, copiii pleaca suparati din parc, se uita tristi la mine, un copil se mai uita zece secunde la mine si pleaca si el. Eu imi contiunuii drumul prin gradina. Ma mai uit odata la parc si plec, parcul este la fel de ruginit, afara a inceput sa ploua, ma adaposetesc sub un copac, din sunetul ploii se aud niste pasi, ma intorc cu spatele, unul dintre copii imi intinde o umbrela, o primesc, imi zambeste, ii zambesc si eu. Afara a iesit soarele, din spate se aude o apa, copilul imi face semn sa ma uit in spate. Ma uit, este o cascada, o cascada mare, sunt pe o stanca mare plina cu iarba, de sus se vede cerul albastru, apa si soarele. Mi-se taie respiratia, nu pot sa mai respir, cascada nu mai exista, afara inca ploua, eu mi-am revenit, pot sa respir! Nu inteleg ce se intampla, in ploaie se vede un copil plecand, ma duc dupa el, intra intr-un parc, este parcul de unde am plecat, soarele a iesit! Peste tot in jurul meu se aude un pian, pamantul nu il mai simt, defapt nu il mai vad, sunt deasupra unor munti, sunt mai aproape de cerul albastru si de soare, cascada se vede o mica apa curgatoare, si peticul de iarba pe care stateam se vede ca un punct verde. Imi aduc aminte de un copil, ma duc dupa el. Ochii imi trec prind dreptul peticului de iarba dupa care admiram cascada, ma apropii, copilul zambind in fata cascadeii ma observa, se uita la mine si imi arata sa ma intorc ca sa vad cascada, imi indrept privirea catre cascada, soarele imi intra in ochii, plutesc in continuare. Ma apropii de cascada, iarba de pe o parte si de cealalta imi atrage atentia, in timp ce cobor numai la ea ma uit, am ajuns in dreptul cascadeii, bag mana in apa. Afara ploua in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu