vineri, 15 noiembrie 2013

Sase!

Aud clapele unui pian, ma apropii de el, simt ca cineva este in preajma mea, in continuare canta, incep sa aud si o chitara, un flaut isi face simtit si el sunetul. Ma uit la ceas, este ora sase dimineata, continui sa aud muzica, timpul trece greu, mii de oameni trec pe langa mine, imi spun ca sunetul pe care il scot este unul natural. In spate aud un cor de femei, ma intorc! Valurile marii imi ating picioarele, sunt descult, imi este cald, intru in apa, pestii se apropie de mine, ma trag in larg, totul este albastru, prin apa, razele soarelui strabat pana in adancuri. Observ o gaura neagra, ma apropii de ea, pestii ma trag inapoi, par suparati. Eu continui sa inot, la intrare, pe o stanca observ ceasul din camera cu muzica -muzica inca o mai aud- intru, mii de roti si rotite mici se invartesc in jurul meu, oameni care invart de o manivela, comunica cu alte ceasuri. Ma apropii de o gaura din sptele unor roti mari, ma uit prin ea, ma vad pe mine cum ma uit catre ceasul cu muzica,plec! Ma intorc inapoi, oamenii mici din ceasul meu imi zambesc, imi spun ca totul v-a fii bine, ma simt mai bine. Incerc sa vorbesc cu ei, imi dau de inteles ca nu au voie sa vorbeasca. Cine le impune asta? Timpul? Vad o alta usa, ma indrept catre ea! Am trecut pragul, oemnii incep sa vorbeasca, dar nu cei din ceas! Vad un ceas mare in fata mea, ma apropii de el, ma uit la el, arata ora sase.Oare cat este ceasu'? Un om din spate imi spune ca este sase fara douazeci, ma intorc, este cu fata la ceasul lui, ii multumesc apoi plec. Este noapte, pe strada vad sute de ceasuri de oras, toate arata ora sase. Din sase ceasuri ies sase oameni batrani, cu barba lunga, se intalnesc cu totii la un loc si isi spun: Acum este timpul nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu