sâmbătă, 15 octombrie 2011

Pestele

Sunt sub apa, apa este rece, tulbure, verde.
Mici pestisori imi trec prin fata, ii observ ca pe o fotografie intr un fundal verde si atat.
Nu mai am aer, nu pot sa ies la suprafata, ridic privirea, apa este mai limpede,
observ oameni pe marginea lacului, ies incet la suprafata. Alti pesti imi apar in fata!
Pestii sunt intr-un vas mare! Observ acvariul! Nu mai respir! Ma uit la haine,
sunt uscat! Ma uit in jur, sunt intr o camera visinie. In mijlocul camerei este acvariu',
ma uit la el, vad pesti! Imi intind mana, ma prind de mana lor, ma trag la mal. sunt in aceeasi camera visinie,
ma uit in jur, observ acvariu, ma apropii de el cu hainele uscate si cu gandul ca nu s-a intamplat nimic!
In spate cineva se arunca in apa, ma intorc, lacul a disparut! Ma intorc inapoi, si acvariu' a disparut!
Se stinge lumina, un Bec rosu lumineaza camera visinie! Ma uit in jur, sunt intr un hotel, un hotel parasit,
usile putrezite se mai tin doar intr o balama ruginita. Cineva aplauda undeva intr o camera, ma iau dupa sunet,
vad o usa, o deschid, intuneric! aplauzele se aud din intuneric! Ma aplec, pasesc in intuneric, cad! Este frig,
aproape ger, continuii sa cad in gol, imi frec palme de de frig, si tot continuii sa cad. Oare am sa ma opresc?
Ma ridic din pat, sunt amortit, imi este frig, pun patura pe mine, inchid ochii si cad din nou in gol!
Deschid ochi! Un peste se uita la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu