marți, 25 octombrie 2011

Telefonu'

Sunt in mijlocul oceanului, nu stiu sa inot! Ma zbat, dau din maini din picioare, imi aduc aminte cum cineva ma invata sa inot, si imi spunea sa dau din maine si din picioare! Asta fac! Inghit apa, ma ustura ochii, nu pot sa vad nimic, este doar noapte, ma zbat, inghit si mai multa apa, stiu sigur ca am sa mor, nu mai pot sa dau din brate nici picioare. Atat a fost sa fie, m-am impacat cu idea, simt cum ma duc in adanc, apa este mai rece, la fel si corpul meu.
Observ din adanc cum rasare soarele, cum apa devine mai lipede. Incepe sa fie mai cald, aud un sunet, suna telefonu, imi dau patura la o parte, ma ridic, si iau telefonu, raspund!
Aud cum cineva se ineaca, imi suna cunoscut sunetul! Ma pun inapoi in pat! Inca simt apa peste mine, simt cum inghit apa! Dar sunt sunt bine, sunt in pat, simt si vantul cu adie. incepe sa se lasa racoare, patul este putin mai tare, aud valurile marii! Simt ceva de lemn sub mine. Ma ridic in capul oaselor, sunt pe mare, ma uit in jur, in dreapta, in albastrul cerului se vede o insula, este destul de departe! ma pun pe burta si dau din maine. Am ajuns pe insula!
Trei oameni intr o casa din copac se cearta, ma uit in jur, sunt in fata blocului meu, ma uit la vecinul de la etajul trei cum scrie o scrisoare, o semneaza si o arunca.
Ma uit din nou in jur, simt cum mi se infunda urechile. Ma misc greu! O muzica de pian se aude in spate, totul se intuneca, incepe un generic de film, lumea se aduna, toti sunt imbracati in alb, sunt in pijamale! Apar asistenti care ne spun ca filmul s a terminat, ne putem intoarce in saloane, observ cum fiecare din ei joaca un rol, observ un pictor care are o crenguta si scrie o scrioare pe cer. O semneaza si o arunca in univers. Vad scrisoarea cum cade, pe fundal aud sunetul pasarilor! Incep sa aud si pianul! Din nou se lasa frig, sunetul a disparut, sub picioarele mele simt pietris, sunt descult, fac doi pasi inainte cu mainiele intinse! Ating un perete, are sarma in el, simt un intrerupator, il las in jos, se aprinde un bec, slab, galben, sunt intr un subsol! Ma uit in dreapta, vad o gaura mare in perete, ma duc acolo! Becul s a stins! din nou suna telefonu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu