marți, 10 ianuarie 2012

Patura

Sunt in pat sau plutesc, este frig sau cald? Dau patura la o parte, plutesc, sunt in aer, patura o am cu mine, este calda, cred ca sunt in pat, dar visez, ma dau jos din pat, podeaua este moale, se dilata, ma uit in jur, vad numai culori, culori vii, respira. Ating o culoare, se dilata, se transforma din rosu in alb. Plutesc pe culori, a inceput sa ploua, vad soarele, sunt pe curcubeu, ajung pana in cer, curcubeul dispare, cad, cad in gol, ma agat de o creanga, se rupe, continui sa cad, patura mi a scapat din mana, o vad cum cade, si ea se uita la mine, ma priveste, cade lin, ma opresc, imi fac patul si plec! Ma indrept spre usa, o deschid, se desprinde, cade si ea in gol, sunt din nou in aer, plutind, vad usa si patura cum plutesc, ma apropii de usa, ma uit pe vizor, prin vizor, vad ingerasi zburand, apas clanta, usa este inchisa, am cheia la mine, deschid usa, vad o multime de oameni plutind pe paturi ca a mea, toti se uita la mine, nu mai am patura, unul din oameni se aporpie de mine si imi intinde o patura impaturita frumos, o iau, o deschid, patura este neagra, ma pun pe ea, cad in gol, totul este negru, nu pot sa respir, imi este cald, ma zbat, vad lumina, dau patrura la o parte, sunt in pat, ma zbat in pat, totul a fost un vis, respir usurat, ma uit la patura, este patura mea. Ma dau jos din pat, ma duc la bucatarie. In drum spre bucatarie aud oameni razand, intru in bucatarie, oameni cu paturi sub ei plutesc in bucatarie, ma uit in mana dreapta, am si eu o patura. (inca visez?) evit sa ma uit la oameni, evit sa ii aud, cineva ma striga, ma uit inapoi, doi prieteni se uita la mine si zambesc, imi spun sa ma apropii, in fata imi apare o usa, o deschid, o alta usa imi apare in fata, o deschid, oameni au disparut, vantul bate cu putere, ma simt afara, dar sunt in bucataria mea, praful este starnit de vant, imi intra in ochii, nu pot sa mai vad, inchid ochii si imi apare negrul in fata, ma sterg la ochii, ma simt ud pe mana, am plans, din nou ma uit in jur, oameni nu mai zambesc, toti sunt tristi, unii plang, ma uit la mine, nu ma vad, nu imi vad corpul, vad doar patrura, inca sunt in pat!

2 comentarii: