luni, 19 martie 2012

Iarta-ma!

Deschid ochii, pajistea imi apare in fata. iarba verde ma face sa respir adanc, simt aerul curat. In stanga mea se afla o sosea. Soseaua este lunga, fara sfarsit. Soarele imi bate in cap, am asteptat de mult clipa asta, ma uit in jur, nu stiu unde ma aflu, nu ma intereseaza unde ma aflu. Picioarele parca merg de bucurie! Cerul albastru ma linisteste si mai mult, vad pasari zburand, pasarelele misca firele de iarba. Soseaua s-a terminat, continua o mica gradina din copaci, ma uit in spate, pamantul plin cu iarba, soarele si cerul albastru sunt la locul lor, totul este perfect. Ma intorc inapoi, in mijlocul copacilor apare o casa,o casa mica o, casa galbena cu un acoperis maro inchis, ferestrele sunt deschise. Perdelele sunt in aer. Acolo cineva isi aeriseste locuinta. Intru in casa, peretii din interior au aceeasi culoare ca cei din exterior. Un sentiment ca totul este bine il am de cand am intrat in casa! Casa este aerisita, miroase a primavara. In stanga este usa unei camere, in dreapta se afla sufrageria. Langa una din ferestre cu perdeaua ridicata de curentul din casa vad un raftier. Are cinci rafturi, primul este inchis, pe care scrie EU, al doilea se vede ca este deschis, pe el scrie TU, il deschid, vad un biletel, il ridic. Cu cerneala scrie: IARTA-MA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu