vineri, 23 martie 2012

Parter

Deschid ochii! Sunt inconjurat de apa, sunt pe o bucata de lemn! Nu se vede niciun mal, soarele sta sa apuna. Apusul ma face sa uit de situatie! Soarele a apus, se lasa seara. Imi pun fata in palme, nu am ce sa fac...! Ridic privirea, soarele rasare! Ma uit in jur, sunt pe plaja! Ma ridic, apa aduce la mal bucata de lemn pe care stateam eu...Continui sa merg. In spate aud un zgomot, ma intorc, nu este nimic! Imi intorc privirea, sunt la semafor. Masinile trec in viteza! Traversez strada, plaja si marea reapar din nou. O lacrima in curge din ochii, nu stiu de ce...(poate eram ud pe fata) Ma sterg, ii deschid, sunt intr un lift, un lift mare si cu o lumina slaba. Vad butonul ''PARTER'' il apas, liftul coboara! Se opreste, apas din nou parter, liftul urca. Ajung la ultimul etaj, deschid usa, este intuneric, imi intorc privirea catre lift, liftul nu mai are nici el lumina. Pasesc incet in intunericul rece! La etajul de jos aud niste voci, imi este frica, cobor incet! Vad doua umbre albe ce se alearga. O umbra se opreste si se uita la mine, apasa intrerupatorul, lumina se aprinde, umbrele dispar, ma uit la lift, liftul ma asteapta cu lumina aprinsa, urc scarile, intru in lift, apas ''PARTER'' am ajuns, am iesit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu