miercuri, 15 august 2012

In adancuri

In fata am o usa ruginita, o imping incet, aud cum scartaie, lumina galbuie patrunde in camera, ma uit in spate, camera este plina de pietre, ma intorc inapoi in camera. In colt vad un copil, sta pe vine, se uita speriat in jur, ma vede, se sperie si mai rau. Ma sperii si eu, ma apropii mai mult, dispare, ma uit in jur, usa a disparut, este intuneric. Pasesc incet pe pietrele din subsol, ma simt mai jos decat subsolul, in spate aud o lovitura in perete, ma inroc, o usa in podea duce mai jos, ma apropii incet, pe o pancarda scrie 1 - 5 ani, cobor, este mai intunecat ca sus, continuii sa merg! Imi aduc aminte de anumite persoane, imi sunt dragi, dar nu le cunosc, ma uit la ele, nu ma vad, se uita la mine dar nu isi dau seama ca nu sunt eu. Observ o usa pe care scrie ''LIBERTATE'' intru pe usa...de mult nu m am mai simtit asa, nu cunosc sentimentul, continuii sa merg, ma simt din ce in ce mai bine. In fata imi apare o alta usa, in dreapta scrie scrie ceva, dar este foarte ruginit. Sunt intins pe un pat, multa lume se uita la mine, imi zambeste, nu stiu ce vor, incerc sa vorbesc cu ei, dar nici eu nu ma aud, ma uit in jur, pe o usa intra si ies oameni, doctori si asistente. Peretii sunt verzi, murdari! Privesc in sus, vad o lumina puternica, lumina se stinge, si o alta usa imi apare in fata. Apas clanta, se rupe, aud oameni plangand in spate, ma intorc, sute de pesti se invart in jurul meu, nu pot sa respir, ma ustura ochii, apa este albastra, sunt in ocean, simt cum cobor in adancuri, pestii ma insotesc, se uita la mine, sunt tristi (daca ar fii pe uscat simt ca ar plange) si continui sa cobor, lumina, razele soarelui se sting incet, incerc sa innot, in zadar, continui sa cad, simt ca am o piatra legata de mine. S a facut intuneric, sunt in subsol sau in apa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu