vineri, 24 februarie 2012

Doua saptamani

Imi simt corpul cald, simt cum circula sangele, simt venele care transporta siroie de sange spre inima, simt cum incepe sa bata, prin pleoape patrunde patrunde lumina, deschid ochii, ii inchid la loc, lumina este prea puternica, aud o voce, imi spune: Nu te mai misca! am gura deschisa. Mai incerc odata sa deschid ochii, vad o lumina puternica in ochii, sunt la stomatolog! Imi spune gata! Nu pot sa ma ridic, nu pot sa imi misc mainile, picioarele...Stomatologul ma intreaba daca sunt bine, am primit intrebarea din spatele unu nor alb si mare, nu mai vad nimic. Ma intreaba daca ma simt bine, imediat dupa intrebare, aud un ciocanit in usa (Un alt pacient, poate) Ma ridic ii multumesc si ies pe usa. Dar pacientul...? Ma uit in jur, acasa, ma uit in spate, am usa camereii mele...sunt acasa, ciocanitul se repeta. Ma apropii de usa! Ma uit pe vizor, nu cunosc persoana, poate este vreun curier cu un pachet. Deschid usa, persoana ma intreaba de Domnul Alexandru! Ii spun ca a gresit apartamentul! Se uita mirat la mine si ma intreaba: Ce apartament? Ma uit in stanga holului, trei persoane si o mama cu un copil in brate asteapta pe hol! Ma uit in dreapta, Un om imbracat in alb se apropie de mine, se uita la mine si imi spune: Poti venii saptamana viitoare! Aprob incet din cap ma intorc si plec! Ies din cladirea cabinetului, ma intrept spre casa! Am ajuns! Deschid usa, ma descalt, la usa bate cineva, ma uit pe vizor, nu este nimeni, deschid usa, medicul imi apare in fata si imi spune: Saptamana viitoare nu pot, ne vedem peste doua saptamani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu