marți, 7 februarie 2012

Receptorul

sunt confuz, in fata am o usa deschis, in spate se aude cum cineva bate la o alta usa. Usa din se inchide, in dreapta aud un telefon cum sun, aud receptorul cum este ridicat, astept sa spuna: Alo! sunt atent in dreptul telefonului! In fata aud: Alo? usa este inchisa, ciocanitul inca se mai aude! Ma indrept spre usa, telefonul suna iar, il ignor, continui sa merg spre usa. Apas clanta, usa este inchisa, ma uit pe vizor, am un apartament, apartamentul numarul 47. Imi intorc privirea din fata usii! Ma opresc, ma uit in jur, sunt intr un magazin de parfumuri, oameni testeaza produse, altii isi cauta prietenii! Ma intorc unde ar trebui sa fie usa, nu este nimic, perete alb...Sunt din nou confuz...? Imi intorc inapoi privirea sa ies din magazin. Magazinul nu este magazin, sunt intr o scara de bloc cu lumina stinsa, caut intrerupatorul de lumina, ma uit in jur, 5 oameni trec pe langa mine, ei vorbesc tot de intrerupator: Scara are 10 metri patrati, unde poate fii intrerupatorul? Intrebarea se repeta, imi este adresata mie! Ma uit in jur, nu este nimeni. Raspund: Nu stiu! Fulgerator omul imi apare in fata, este suparat! astept sa se intample ceva, trec 2 minute, nu se intampla nimic. Vad iesirea din scara! Afara s a facut noapte, copacii sunt uscati. Parca era vara! Ma asez pe o bordura, ma gandesc ce sa fac, ce se intampla, sunt intr un vis? Am innebunit? Am murit? Vreau sa ajung acasa, imi asez fata in palme? La usa suna cineva! Imi ridic capul din palme, ma uit in jur, sunt acasa, incet si atent ma uit in jur, este chiar casa mea! La usa continua sa bata cineva, ma indrept spre usa, in spate suna telefonul, las telefonul sa sune, continuii sa merg spre usa, telefonul se opreste din sunat. Deschid usa, in fata usii telefonul suna! Ridic receptorul, in receptor imi aud gandurile in timp ce ma intrebtam spre usa...Las incet receptorul din mana. Usa caseii nu mai este, sunt intr un hol alb, se intampla din nou! incerc sa folosesc telefonul, poate merge, ridic din nou receptorul si formez numarul de acasa, in receptor imi aud din nou gandurile, gandurile de ieri. Da, ieri am scapat 2 oua in bucatarie! Observ ca telefonul nu are fir, ma ridic in picioare, usa este la locul ei, stau la apartamentul 47...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu