marți, 21 februarie 2012

Filmu'

Ma urc pe un bloc, se aud batai in lemn, totul imi pare sintetic, sunetul, cerul, blocul...oamenii... Oamenii se uita la mine, sunt sus pe bloc, ii vad cum se uita la mine, ii simt cum ma privesc in ochii, ii aud cum ma vorbesc, nu stiu despre ce vorbesc, nu ma intereseaza despre ce vorbesc, o pasare trece pe deasupra capului meu, ma feresc, vreau sa ma uit din nou peste marginea blocului, sunt in mijlocul unei intersectii, traversez strada, ma uit la oameni, se uita sus pe bloc, nu este nimeni, imi pare cunoscuta privelistea blocului. Ii aud cum vorbesc ca acel cineva dupa bloc se va arunca, ma uit mai atent, ma vad, ma simt respirand, trag aer in piept, inchid ochii, expir si deschid ochii, sunt in picioare pe marginea blocului! Ma ia ameteala, ma dau jos, sunt speriat, ma apropii incet de marginea blocului. Jos, oameni, masinile, copacii, drumurile, totul a disparut, sunt doar eu, blocul si cerul, ma uit in jur, sunt singur, ma apropii de marginea blocului din nou, nu mai vad asfaltul, sunt pe un zgarie-nor, vad norii la jumatatea blocului! Stau putin sa imi revin, nu pot sa mai gandesc, nu gasesc nici o cale de scapare. Mai devreme eram jos, ma uitam la mine cum stateam pe marginea blocului. Imi aduc aminte ca o pasare a trecut pe deasupra capului meu...O vad cum vine, ma las jos, ma ridic, oamenii se uita din nou la mine, cineva imi spune ca am gresit filmu, ma uit mirat la el, se uita si imi repeta ca am gresit filmul! Ma uit in fata, sunt la o coada, imi apare in fata o farmacista care imi spune ca pentru calmante am nevoie de reteta. Ii multumesc si plec! Pana la iesirea din farmacie, incerc sa ma gandesc cum am ajuns acolo? Din nou cineva imi spune ca am gresit filmu! Nu este nimeni langa mine, nu vad pe nimeni! Ies din farmacie...Doi copii vin spre mine, imi spun ca filmul de mai devreme a fost o pierdere de timp! Un film pierdut, un timp pierdut si o bucata de paine stricata, spune celalalt copil! Le raspund ca nu inteleg, se uita mirat unu la altul. O paine pierduta spune unul dintre ei! Imi continui drumul spre casa! Ajung in fata usii, usa se deschide singura, imi aduc aminte de painea pierduta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu