sâmbătă, 26 februarie 2011

00:00

Aseara in pod, totu' imi paru ciudat..
n am sa pot sa degeaba, pesti au sa ma captureze si painea are sa plece.
Cu un etaj, nimic nu se intampla, pe cand oameni nu stiu sa se supere, din nefericire are sa sufere si nu pe el, pe mine. Ieri cand am plecat, oameni dispareau, fugeau, alti injurau, nimic nu e adevarat, de cand stau..nimic n am vazut si oricum daca vad? ce vad? cine sta si se uita?
E trecut de 00:00. Un subsol, maro, murdar, ruginit il am in fata.
Unde sunt? ma uitam la cineva!
e subsolu' blocului meu, il recunosc, nu il stiam asa.
O secunda stau, ma gandesc...o muzica se aude din intunericul camerei din dreapta, e o muzica din apa, pasarile canta. Respir greu, muzica se opreste, pasarile au amutit, pasesc, nu vad nimic, nu cred ca am ochi inchisi, de ce am intrat?, simt pietre pe jos.
Aud o pasare, vine spre mine, e la fel de speriata ca si mine, vreau sa ma intorc, cineva a stins lumina.
Ma pun pe peretele din dreapta si merg tarasi, cu pieptul, am terminat un perete, fac stanga....
Ce am fac, sa stau intr un colt? sa alerg? pasrea nu se mai aude.
Ma pun jos, cat am sa stau? poate e doar un vis?!
Speriat ma ridic, am pus mana pe ceva moale, fin, puf, ceva ud simt pe mana, nu imi dau seama ce e.
continui sa merg, vad usa pe unde am intrat, ma grabesc sa ies.
Doi oameni ma intreaba de apartamentul 77, cred ca m am trezit, a fost doar un vis.
la etajul 8, ii raspund.
Speriat, imi aduc aminte de cele intamplate, imi aduc aminte de ce am simtit cand, cu mana m am ajutat sa ma riditc.
Mana imi era albastra, cineva imi varsa vopsea pe mana, speriat ma asez pe scarile blocului si incerc sa imi aduc aminte. Dinou o pasare se aude, grabit ma intorc totul era bezna, dinou ma sperii (sa mi se intample dinou?) Vad usa, speriat alerg, ajung, o lumanare a fost toata usa pe care am vazut o. Speriat ridic lumanare, ma intorc inapoi, aceiasi vecini ma contrazic ca nu la 8 este apartamentul 77.
Ajung in fata liftului cu cei doi oameni, sa ii conduc la apartamentul respectiv, ingandurat ii auzeam pe acei oameni vorbind, apoi cand dinou pe ganduri.
In sfarsit a ajuns liftul, aud din spate, ma introc, o pasare imi trecu pe la cap.
deschid ochi, bezna avea sa apara, cand o targa ma lovi peste mana, speriat ma intorc, o asistenta ma intreaba: Ce doresti?
Speriat nu raspund.
Vad un colidor, pare sa fie real. Dar unde sunt? eram in scara mea de bloc? ce e cu mine?
Intru intr un salon, e murdar, ruginit, usa sta sa cada, un miros urat iese de acolo.
Imi e frica sa intru, daca are sa se faca bezna, trebuie sa stau lucid. Plec de langa salon, o scara de sus cade, facand un zgomot puternic, speriat ma intorc, sunt intr o casa veche, geamurile sunt sparte, usa e putrezita. In casa asta nu a patruns raza de soare (imi zic in minte)
Ma intorc scara era acolo, speriat urc, imi e frica sa nu se rupa scara la cat de putrezita e. Ajung sus, vad un ceas, ma apropii, e plin de praf, il sterg, ceasu arata 00:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu