marți, 22 februarie 2011

Liftu'

Seara, doua persoane vin spre mine, ma intorc, era doar unu din ei, ma uit in sus, cineva imi zice sa ma uit in spate,
ma uit in spate, era persoana de sus, imi zice sa ma uit in stanga, ma uit in dreapta, el e in partea gresita imi zice: n am sa iti dau rest.
Plec acasa, in lift apas 9, livtul pleaca....urc, urc, ma gandesc ca ajung acasa si am sa mananc, liftu' urca si urca, incep sa transpir.
Lumina liftului se opreste, liftu' urca si urca, de mult trebui sa se opresca, ma opresc, o raza de lumina mai se vedea de la bec, sunt intr un lift vechi ruginit, este acelasi lift, trag de usa, usa se desprinde ma feresc, ies din lift, este intuneric, acum trebuia sa fiu la masa, si continui sa pasesc in intuneric, un zgomot se aude din partea dreapta,
ma uit, o picatura de lumina galbena se vede departe.
Ajung la scari, sunt scarile blocului meu, ma gandesc sa tip, dar daca de ce imi este mie frica, ma va auzi?
Continui sa cobor, ma gandesc sa fug, sa cobor in fuga scarile.
Cobor incet si cu frica, lumina lunii lumineaza slab, vad o usa maro, pasesc incet, incet am impresia ca cineva ma aude, trec de usa, ma gandesc la acel cineva, un caine coboara scarile in fuga, ma sperii fug si eu dupa el, ma trezesc fugand singur, cainele nu mai e, ajung acasa, bag cheia in usa, deschid...dinou imi bate inima, ma trezesc dinou pe scarile fara lumina exact de unde am inceput sa alerg dupa caine, deschid geamu, ma uit, totul este plin de ceata, ma intorc inapoi totul este normal, imi este frica sa intru in casa, imi este frica sa iau liftu' imi este frica sa deschid usa la ghena, un vecin ma intreab daca i am vazut cainele, ii zic ca nu.....inima iar imi bate, cainele iar trece pe langa mine, sunt dinou acolo, nu mai fug dupa caine, daca stau, pana dimineatza tre sa se faca lumina.
Imi suna ceasu'!
M am trezit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu