marți, 22 februarie 2011

Ochi deschisi


Maine ma duc, astazi ma intorc, oricum daca dau la peste nu e la fel cum ai da la rame, ma uit in spre cer si vad luna.
confund cu soarele ma duc spre cer, in drum ma opresc la magazin si cer niste ceara, foc nu am, pana inapoi gasesc eu ceva de foc.
Niciodata nu e nimic acolo, acolo intodeauna e ceva, nu e la fel ca acolo, si la urma urmei, ce fac cu ceara?
Dar cu focu'?
Oricum, acum sunt in pat si incontinuare ma uit spre cer, nu vad nici un magazin in apropiere, pe cand pasarile nu zboara tot timpu'.
Cand inchid ochi nu vad nimic, ar trebui sa vad ceva?
Si acolo unde e ceva, e ceva, ca altfel n ar mai exista acolo!
Deci ma duc acolo, ma uit la el si zic: tigari aveti?
primesc un raspuns cum, ca nimeni nu mai sta acolo, plec acasa, acasa ce fac? defapt...sunt acasa, desi ma gandesc ca sunt acolo,
pe cand acolo nu e nimic, si dinou ma indrept spre cer, si ce cer, daca tigari nu au?
Eram pe strada Blanari, doi stateau cu ochi inchisi, oare vad ce vad si eu? sunt acolo unde nu e nimic? ma duc sa ii intreb: tu ce vezi atunci cand te duci la doctor? imi zice: eu vad o pata negra care nu iese nici cu detergent!
Ma intorc, cred ca e nebun! toti ar trebui sa vedem cate ceva, dupa ce pleca continui sa stau cu ochi inchisi, poate ajung acolo.
Acasa, dorm, dar mai si visez, si atunci cand visez sunt cu ochi inchisi, de ce nu am vise si atunci cand fac dus?
Oricum m am trezit, defapat poate sunt in continuare cu ochi inchisi, ma duc la baie ma spal pe ochi, in oglinda frizeru ma intreaba daca am preferinta la vreun post de Tv, ii zic nu! Plec, ochi tot acolo sunt, nu acolo unde nu e nimic.
Atunci cand ma uit la soare el se uita la mine? daca are si el ochi inchisi?
Mai devrem am stat cu ochi inchisi si nici acum nu stiu daca ii am deschisi.
Acum observ ca daca inchid ochi totul e asa cu trebuie sa fie, ma asigura frizeru si acum, doresti o tunsoare anume? ii zici cartoon network, plec, ma duc in parc, vreau sa vad cati oameni sunt in lumea mea cu ochi inchisi, ba nu..ma duc acasa!
Ma trezesc intr o camera goala, alba, cu un aer greu, ma sperii, stiu ca eram undeva pe blanari.
N am incotro, caut o iesire, vad un lift, cu frica pasesc si apas pe buton, eram in camera...oare am ochi inchisi?
Se aude o voce! nu stiu cine e, imi zice sa inchid ochi, daca dupa ce ii deschid e mai rau decat camera alba?
Tot cu aceiasi frica stau pe marginea blocului, am inchis ochi?
Sunt pe bloc, ma uit in jos, nu vad pamantu, unde sunt? unde sunt? ma candesc sa inchid ochi!
Imi amintesc de vocea acea care ma adus pana aici.
Totul a trecut, deschid ochi soneria suna, ma duc la usa unde postasul suna, ma uit pe vizor sa ma asigur, iau ochiu dupa vizor, totul e negru, simt usa, simnt clanta, imi este frica sa deschid usa.
postaul imi zice ca are o scrisoare, vad dinou, sunt intr o camera mare cu peretii pictati, tremur nu stiu ce sa fac, inima imi bate cu putere, pe pereti scrie ca atunci cand ma duc la culcare, visez inainte sa adorm si adorm.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu