luni, 28 februarie 2011

Tot in baie

Stau intins, nu mai imi simt mainile, picioarele le simt grele, capu' nu il mai am, dar vad, vad. Ce vad? e adevarat ce vad? pentru ca nu vad nimic, ma multumesc si cu nimic, dar sa imi cada capu'?
La sase plec, plec sa imi caut corpu', si daca nu il gasesc, gasesc eu ceva. In drum spre....nimic nu apare, apare doar un corp, dar ce corp e? nu e corpul meu, continuii sa caut, si gasesc ceva, dar tot nu e ce caut eu, pe cand maine, am gasit tot ce vroiam, mai putin ieri.
Doi cosmonauti coboara incet din cer, au ceva in mana, sunt niste melci, melci in costum de cosmonaut?
Plec, imi gasesc corpul, niste melci jucau leapsa pe corpul meu, unu pe nasul meu sta pe coco.
Sufletul respira? si daca da, pe unde? unde am nasu'? gura?
Ce pot sa fac acum? nu mai am nimic de facut, merg pe strada, si sperii oameni, ei se feresc, ce se intampla? cineva imi zice sa nu mai injur, ma ia durerea de masea, dar de ce? cum?
Ma apopii de cineva, si il intreb: pe tine te doare maseaua? mirat se uita si ma intreaba: Ma vezi?
ma auzi? ii raspund: Nu, omul pleaca fericit.
Eu cautam ceva, ceva ce nu gaseam, dar uite ca am gasit ceva, ma doare maseaua, dar nu imi simnt corpu'.
Tip, nu mai suport, vreau sa ma duc acasa, dar cum sa ma duc asa? cineva ma intraba: Cum asa?
ma uit in jur, nu e nimeni, zic: e doar in capu' meu, in capul' in care ma doare si maseaua.
Dupa 2 secunde, aud: Nu e doar in capul tau, e totul in capul meu, ai zis ca te doare maseaua?!
Eu plec, si se intoarce o bara de rufe, ei...acum ma vazi?
Si dinou, cine vorbeste?
Inchid speriat ochi...aud: Mai ai mult? Hai ca nu mai pot!
Unde sunt? maseaua nu ma mai doare, si dinou aud batai in usa!
Hai mai repede! trag apa si plec. Dar patratelele alb cu negru ce aveau sa fie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu