sâmbătă, 26 februarie 2011

La baie


Trei pesti intr o gradina de oameni se jucau, doi melci sar in sus de bucurie, dupa ce a trecut bucuria, veni alta bucurie, dar ei nu mai sareau, pesti in schimb se tavalesc pe jos de ras.
de unde atata veselie?
Oameni se intreaba cat: cat au sa sara?
saritura a fost mare, niemni nu crede, zise alti 2 pesti!
Din toata prostia, doar unu e melc, celalalt e mai prost.
Si toti ziceau, ca nu exista pesti, pesti sunt doar holograme bine platite.
Din varful capacului cineva a cazut si a intreaba de trei pesti, mirat intreb: esti prost?
Melcu isi vara coada intre picioare si zise: Nu eu, celalalt, celalalt e prost!
Nimic nu mai putea salva meclul, si la urma urmei, de ce l ar salva?
Fericit ma indrept spre cada, o sa fac baie cu pesti, o sa ma simt ca intr un rau.
Cad intr un gol, simnt cum imi vine vantul in fata, simnt cum ma invart, pot sa ma lovesc de vreun perete?
Continui sa cad, peretii sunt numai patratele alb cu negru, dinou negru, cad si cad, nu ma mai opresc, un am sa ma opresc, si cu siguranta am sa mor, daca ma opresc.
Ce pot sa imi doresc in momentul asta? sa cad? sa ajung jos?
Imi aduc aminte de prima intrebare despre moarte, imi aduc aminte, cum vedeam momentele de dinaintea mortii si de dupa.
Nu pot sa ma mai gandesc la asta. Continui sa cad, oare am murit deja? asta se intampla inainte de moarte? dar de ce inca mai gandesc? sunt constient...dar eu tot continui sa cad.
imi aduc aminte ca maine trebuia sa ma duc sa imi trag certificatu la xerox, trebuia sa imi fac curat in camera...camera mea, ce s o intampla acum acasa la mine, camera mea.
Dinou patratele alb si negru vad de jur imprejur, dar cat am sa cad, cand are sa imi treaca amintirile ce vin atunci cand mori? asta inseamna ca nu am murit, dar unde sunt daca nu am murit?
Ma trezesc, ma duc la baie, deschid usa, cad intr un gol si patratele imi apar in fata, vantu' ca un plaman bine pregatit imi sufla fata.
Aud: esti bine? ma auzi? speriat ma intorc, nimic nu sa intamplat, dar cine ma intrebat daca sunt bine, daca il aud?
Autobuzul a sosit, ma urc in el si plec, la 00:00 trebuie sa fiu la Ion Mihalache.
O clipa nu zic nimic, speriat ma intorc, patratelele aparu.
Ma sperii, cred ca e adevarat, sau...
Cu ochi inchisi lacrimand, strang cat pot de tare.
Cred ca, cad cu spatele, simt cum sufla cineva din spate, Gata, am terminat aud din spate, 10 lei va costa! grabit platesc si plec.
Ma indrept spre statia lui 41, nici acum nu am uitat ca trebuie sa imi iau bani de la ultimu' job, fulgerator imi vin in mite imagini cum ca, m am mai urcat odata in 41.
Oare acum ma intorc? am fost? ma controlez in buzunare, gasesc bani, da, am fost totul sa petrecut in tramvai, acum ma duc acasa.
Dupa drum m am tinut ca sa ajung acasa, nici nu ma descalt, grabit fug la baie, ce bine e sa fi acasa, intru in baie.. Patratelele aparu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu