marți, 8 februarie 2011

Ploua

ma n calt ma uit la soare, ma descalc ca afara e cald, dar daca ma uit pe geam ploua.
pesti se zbat in cusca, lei nu ma asculta, pasarile schimba cracile, maimutele n au bani,
o muzica se aude, cred ca esti julli, julli baiat voinic canta tare.
Daca il omor eu pe julli, in rai va canta la fel? si daca da, ingeri il pot omor la randul lor?
oricum eu eram sub bocanc, becu nu merge cu siguranta, dar vasile are siguranta ca merge.
Cu gandu' la bocanci am zis buna seara, dar nu cred ca sa intamplat, pentru ca lanu' de porumb era lasat, si atunci cand se lasa noaptea, pasarile incep sa cante, julli e si el pasare?
pasarile ajung in rai sau in iad.
Iadul e suparat foc, n am chibrit sa aprind soba, vad soarele...dar tot n am foc, foca ajunge in rai?
Si oricum, pesti nu se fura, pentru ca pereti nu stiu sa urasca, Vasile ma bate pe umar, dar am si un mar in mana...pe cine bate Vasile?
Un ochi imi taie privire, imi curge sange ce fac, unde ma duc?
am o bricheta in buzunar, dar daca ma intreaba cineva daca am un foc ii zic ca nu am, pentru ca am mintit ca am bricheta, am doar o cutie de chibrituri care este goala, dar daca imi imaginez ca am bete de chibrit, in minte mea pot aprinde o tigara?
Dar tigarile se scumpesc, vantu bate, afara ninge sau ploua?
Ma duc sa schimb becu ca sa ars, pe scara poate imi aprind si tigara, dar ce fac cu focu'?
las' ca imi imaginez eu ceva si poate nu mai am nevoie nici de bec si nici de tigara.
Il aud dinou pe julli cantand, cred ca sa rencarnat, ma duc sa omor broasca, dar nu am cheie...mai bine imi aprind o tigara.
Si asa se face ca atunci cand ma intorc acasa, julli e dupa mine, dar il ignor, acum am cheie de la usa, pot sa il omor pe julli?
Vasile imi zice ca nu, eu zic ca da, atunci cand am dreptate, am dreptate, si daca zic ca mi am aprins tigara, am dreptate?
Ma incalt, ma uit mai bine pe geam si da, pasarile chiar canta....
Ma gandesc sa o las balta, pentru ca in fata am o balta, dar ce sa las in balta?
Am uitat ce ziceam, a imi aprindem tigara.
daca mi am aprins tigara, pot sa omor broasca?
Unde e? ce unde e? broasca, ma n treaba vasile? nu am auzit nici o broasca, doar cineva cantand.
Daca un perete se uita urat la mine ce tre' sa fac...? a, gata stiu, ii ofer un foc din chibritu' meu, peretele e ocupat cu ura, nu o sa observe ca n am bete.
Dar peretele il urasc pe julli, de ce ma feresc de el?
Afara ninge, copiii se bucura, dar pereti tot au un gram de ura, pentru ce, nu stiu.
A da, pentru julli au ura, eu ma uit dupa broasca, o vad, peretele e rosu.
Am pus acoperisu sub casa pentru ca imi ploua in camera, becu e inca aprins, afara ninge, maine cand ies afara, ma duc in camera si ma-m calt, pentru ca nu mai ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu