marți, 8 noiembrie 2011

Beciul

Soarele a rasarit, in camera copacii au inflorit, miroase a vara, a curat.
Dar beciul in care ma aflu nu imi poate oferi tot ce am nevoie, vreau doar sa vad un copac inflorit, vantul sa il simt cum adie, ploaia care sta sa incepa, picaturile sa ma atinga, dupa din nou soarele sa iasa, pasarile sa incepa sa cante. Dar nici asta nu pot avea, sunt inchis aici, nu stiu cum este afara, n am mai vazut lumina zile de 23 de ani, nu mai stiu cum am ajuns aici, in schimb, stiu cat timp a trecut.
23, doare 23 de ani aveti? Imi spune o asistenta! sunt condus la salon, salonul numarur 4! Deschid usa, este intuneric, ma uit inapoi la asistenta, este intuneric, nu o mai aud, intind mana spre ea, a disparut! Incet ies pe usa, intind mana spre stanga, spre drapta. Pasesc in dreapta! Cu mana lipita de perete, aproape pe vine pasesc inainte, lumina s a aprins, sunt in acelasi spital!
Doctori si pacienti se uita la mine. Din multime apar doi oameni, ma apuca de maini, ma ridica, ma uit foarte atent la ei, ma scoate din multime. In spate aud aplauze, lumea ma aplauda? Imi intorc capul! Sunt condus pe scena, pe scena unui magician! Ma uit inapoi pe scena, vad tocul unei usi, sunt aruncat intr o camera alba! Ma ridic in picioare, ma uit in jur, totul este alb! Nu imi atrage privirea nimic, nu stiu unde sa stau cu ochii! Ma intorc, imi vad patul, aud o usa cum se inchide, cineva imi spune: In jumatate te de ora te trezesc! Ma apropii de pat, cineva doarme in el, dau patura la o parte, ma uit in cel ce doarme in patul meu, un om in varsta, fara fata, nu are fata, este doar pielea, ma sperii, ma dau inapoi, omul se ridica, se uita la mine, intr o secunda este in fata mea! Un fluture ii trece desupra capului! Ma uit in directia din care a venit! Sunt intr un loc verde, curat, vad un copac inflorit, simt vantul cum adie...
Ma uit din nou la omul din patul meu, chipul ia revenit pe fata, este tanar!
Ma uit la el, simt cum ma misc greu, si el se misca greu, ma uit la el, chiar eu sunt! Ma uit atent la mine, pe fundal se face alb, sunt in camera, uitandu ma in oglinda! In dreapta, langa oglinda, este o placuta pe care scrie: Bucurate de visele pe care le ai in somn! Ma simt obosit, imi este somn, inainte de toate ma duc la Wc u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu