miercuri, 9 noiembrie 2011

Cinci minute!

Ma ridic dupa jos, ma scutur de praf, nu imi aduc aminte nimic, nu stiu unde sunt, este noapte, aud o apa cum curge, ma ghidez dupa sunet, sunetul s a oprit!
Ma uit in jur, nu vad nimic, nu pot sa imi vad corpul, nu pot sa ma misc, aud un caine cum latra, nu pot sa ma misc, daca vine cainele in spre mine nu am ce sa ii fac, ma pun pe vine si astept.
Ma ridic, sunt in camera, tata se uita la mine, ma intreaba: Ce ai? Nu pot sa ii raspund, simt cum inghit apa, aud un val cum vine din spate, ma loveste, nu mai sunt in camera, valurile ma intorc dupa o parte pe alta. Dau patura la o parte dupa mine, sunt ud pe picioare, ma sterg! Incepe sa ploua, ma uit in spre tavan, vad cerul innorat, vad picaturile cum coboara, o picatura imi cade in ochi, las capu jos, ma sterg cu mana! Tata ma intreaba daca mai plec! Nu il vad, il aud cum imi repeta intrebarea! O usa se deschide, aud cum spune: Cristi nu e acasa! Ma caua cineva! Cine oare sa fie, nu pot sa vad, sa ma misc! Deschid usa la camera, o prapastie imi apare in fata, ma uit in spate usa camerei nu mai exista! Inima imi bate cu putere, respiratia mi se opreste, vederea mi se intuneca! Dupa stanca aud din nou un val, vine spre mine! Ma loveste, cad, cad in gol!
M am agatat de un copac, un copac inflorit, miroase frumos! In spate aud: Da, miroase foarte frumos! Imi intorc capul, vanzatorul imi spune ca bradul acesta miroase cel mai frumos! Inchid ochii si ma gandesc, ma gandesc cum am ajuns aici, si cum am plecat de acolo. Vanzatorul, brazi, tarani au disparut! Piata este goala! Din nou este intunecat! Ma indrept catre iesire, cotesc la stanga, o masina de inmormantare imi trece prin fata ochilor, ma uit in jur, nu este nimeni! Din nou cotesc la stanga, in indepartare observ un sicriu, un sicriu alb, lucios, ma apropii de el, dispare!
Urechile mi s au infundat, simt cum ma racesc, simt cum nu pot sa respir, nu pot sa vorbesc, nu pot sa imi intorc capul, in spate se aud oameni, oameni care plang! Robotizat privirea mi se intoarce, se intorc si oameni cu mine, nu inteleg ce se intampla! Nu se intampla nimic, mai ai doar cinci minute pana iti va suna ceasul pentru trezire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu