sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Nr 42

S a stins lumina, s a facut intuneric, niste voci se aud in indepartare, ceva imi trece pe la cap.
Sunt intr o camera, lumina s a aprins! in mijlocul camerei este o gaura, jos mai este un etaj, sau este subslolu'! vad trei oameni cum sar in gaura, ii urmez, am sarit, ma uit in sus, vad tavanul, vad lustra! Oare de acolo am sarit? ma uit in fata, se vede un hol intunecat, nu am nici o alta iesire, pasesc! Din intuneric cineva prezinta o oferta la pantofi, incerc sa aud mai clar, se face lumina si incepe sa ninga, ma uit in jur, tot intunerc este. Vad fulgi de zapada cum cad! este cald, continua sa ninga! Cineva ma bate pe umarul stang, imi spune: 41! ma uit in stanga, din dreapta cineva intreaba de lapte, nu ii raspunde nimeni! Continuii sa merg! Se aude: Daca rupi banderola rosie, primesti o cutie de lapte! Intreb: In ce directie trebuie sa merg? Imi arata in stanga, pasesc la stanga, vad banderola, am rupt banderola, S a facut lumina!
Dupa marginea prapastiei cad in gol! Corpul mi se invarte incet! Aud: Incercam 42? Nu ma mai invart, ma uit in drepata, vad vanzatoru', am un pantof in mana! Din nou vanzatorul imi spune sa il incerc. (Daca tot sunt la probat, il probez, poate totul a fost in capul meu) Ma descalt, ma uit in jur, o multime de oameni se uita la mine, se uita mirati! Respiratia mi sa oprit, probam un pantof intr un magazin! Sunt pe o bordura, cu o cutie de lapte incercand sa ma incalt cu ea! Speriat ma ridic, lumea ma priveste si mai mirata! A inceput sa ploua! Ma ridic, ma intorc cu spatele si plec, raman blocat doua secude, in fata am un hol pe care se plimba pacienti si doctori! Ma uit in dreapta, vad o usa cu numarul 42, intru! Sunt in magazinul de pantofi! Fetele catorva peroane imi par cunoscute! Ma uit inapoi, pe unde am intrat, ma intorc, ma privesc, ma vad in oglinda! Ce am facut mai devreme, nu mai tin minte nimic, nu mai imi aduc zminte absolut nimic! (Nu am de unde sa stiu cum m am comportat mai devreme) Asa ca, iau un model de pantof si intreb ce pret are, imi raspunde: 41 de lei! Ii multumesc, duc pantofu la locul lui si ma indrepta catre iesire! Am iesit! Sunt in spital, ma uit la usa pe care am intrat, scrie nr 42!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu