sâmbătă, 12 noiembrie 2011

In pijamale

Respir greu, nu pot sa vad, ma simt legat de maini si de picoare, acum ma simt cu capul in jos, cineva ma bate pe umar! Imi spune: Nu mai sta in cap! Sunt intr-o statie de metrou, stand in cap, revin la normal, ma uit atent in jur, nu este nimeni, ma uit la ceasul din perete arata ora 23:30!
Ma uit pe tunelul de unde ar trebui sa vina metroul, o lumina se apropie, nu este metroul, este o persoana cu o lanterna in mana, ma uit in spate, statia nu mai este, a disparut, omul cu lanterna la fel si el, s-a facut intuneric, ma asez pe o piatra, gandesc, clachez, gandesc! Ma ridic, o multime de oameni trec pe langa mine, se uit la mine si atat. Apare un rand de copii, multi copii tristi, a inceput sa ploua, copiii stau tristi in ploaie, nu ii deraneaza ploaia deloc! Un copil din multime se apropie de mine, se sterge la ochi si imi arata semn cu mana, ma uit, imi arata un buton de chemat liftul! Apas butonul, liftul vine, ma urc in el, este doar scheletul liftului, in dreapta vad butoanele, apas etajul 8, liftul pleaca! Urca! Urca mai mult decat trebuie, din nou este intuneric, o lumina slaba, galbena lumineaza liftul. Scheletul liftului este ruginit! pasesc pe palier, lumina este si aici oprita! Ma uit in dreapta, vad o usa de apartament, vad vizorul, cineva este inauntru! Ciocanesc in usa, mai incerc odata. Ma uit din nou la vizor, nu mai este, sunt in fata unui zid! Pana acum am ciocanit in zid? De la etajele de mai sus aud muzica, urmez sunetul! S a aprins lumina pe scara! Vreau sa ies de aici, ma duc la lift! Chem liftul, deschid usa si intru, apas butonul PARTER! Am ajuns, deschid cele doua usi, imping repede usa liftului, in fata imi apare camera, sunt in pijamale, lumina la baie estre aprinsa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu