joi, 10 noiembrie 2011

Patul

Si ma impac cu mine ca n am sa scap niciodata, sunetele sobolanilor ce rod in pereti a incetat sa ma mai deranjeze, ii accept pe ei asa cum ma accept pe mine.
Un pian se aude din intuneric, il aud, se aude placut. (poate este un moment de nebunie si sunetele sobolanilor s a transformat in cantec de pian) Imi cunosc pestera, stiu totul unde este, dar nu este nimic aici, doar pereti si intunericul. Pun mana pe un perete, este ud. a inceput sa ploua?
Aud tunete, cerul se lumineaza pentru o secunda, ma sperii, ma retrag inapoi. In spate am o stanca, o stanca pe care eu nu am iesit, ma uit in sus, s a facut noapte! In stanga vad o poteca, ma tin dupa ea, poteca s a terminat, drumul nu mai continua, in fata am o padure, o padurea deasa. inainte sa intru ma uit in spate, luna ma lumineazaa, vad razele de lumina cum patrunde padurea. Intru! Ma uit atent in stanga si in dreapta, aud copii plangand, oameni ce alearga pe langa mine, nu ii vad, ii aud, ii aud clar, sunt langa mine.
Incepe sa ma doara capu', nu mai suport plansetele, incep si eu sa plang, vreau sa scap, stiu ca este un vis, stiu ca acum dorm in patul meu. Tremurand las pe vine si ma intind, vreau sa dorm, adorm! M am trezit, in acelasi loc, in aceiasi pozitie, soarele a rasarit, vad copii jucanduse, alti se ura in copaci, parinti isi privesc copii cu lacrimi in ochi, trec pe langa ei, nu ma observa, trec prin fata ochilor lor, ii fac cu mana prin fata, nu ma observa nici acum, continua sa planga. Ma intorc, copii sunt intinsi pe jos, fara rasuflare, toti sunt imbracati in alb! Ma apropii de unul din ei.
Il vad cum se ridica, se ridica in picioare, sta cu spatele la mine, ma apropii si mai mult, ii vad ceafa, acum urechea, sta cu ochii inchisi, sunt in fata lui, imi zambeste, ma uit in jur, toti copii, toti parinti au disparut! Ma uit inapoi la copil, isi ridica privirea in sus, mi o ridic si eu! Cerul este albastru, doi norisiori albi apar in cercul copacilor intre care ma aflu. Imi las privirea in jos, copilul a disparut, am ramas singur, sunt in vis? Ma intorc pe partea cealalta, ma lovesc cu capul de un copac, m am trezit, sunt in acelasi loc in care m am asezat, ma uit in jur, este ud pe jos, sunt plin de noroi! Ma scutur si ma asez inapoi in pat, ma uit in jur, chiar sunt in camera, dar patul nu este in camera, totul este exact cum imi amintesc, dar patul...Ma asez in locul gol! Adorm! Nu am visat nimic, ma ridic, dau cu capul intr un copac, de fat nu este copac! Ma uit mai bine, este sipca patului meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu