luni, 14 noiembrie 2011

Lalele!

Ma plimb pe o alee intunecat intunecata, nu vad la un metru in fata, cineva alearga prin tufisuri, ma feresc, ma pun pe vine, ma uit atent, nu mai misca nimic, ma ridic, in fata am un pod, il traversez! Am ajuns pe partea opusa, o parte frumoasa.
In dreapta vad o gradina cu lalele. Un batran apare si imi spune: Poti sa iei o lalea daca vrei! O refuz, ma dau in spate, cad intr un lac, ma zbat, nu vad malul, in fata nu mai am malu' ma uit in jur sunt intr un lac foarte mare, este intuneric, nu vad nimic, algele imi ating corpul, ma simt dezbracat, sunt dezbracat! Incep sa inot, obosesc, simt nisip, in sfarsit, am ajuns la mal! Imi indrept privirea, sunt pe o insula, luna lumineaza slab, ies din apa! Din nou simt ceva ciudat, sunt imbracat! Sunt pe o strada foarte aglomerata, oameni ma ametesc, simt ca ametesc, simt ca plutesc, simt cum ma ridic, ma ridic, un zgomot se aude, usa liftului se deschide, un lift mecanic! In fata imi apare un perete alb! Pasesc, ma uit in stanga, in drapta, sunt intr o cladire mare, toata alba. Pasesc pe podeaua cea alba, sunt speriat! Vad o fereastra, o fereastra alba! In spate aud pasi, ma intorc! Patru oameni cu cate o coala de hartie alba se plimba plin cladire, nu se vad, nu se aud, se plimba unul pe langa celalalt. Ma apropii de unul dintre ei, ma vede, imi face semn cu mana sa ma uit in spate, peretele in care era fereastra a disparut, este gol, o fereastra imensa apare in fata mea! Ma indrept catre fereastra, privesc afara. Cladirea este in mijlocul unui lan de lalele! Miroase a lalele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu