sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Camera

Plutesc in aer, plutesc, nu am nimic sub mine, plutesc, aerul cald imi atinge corpul, simt cum cobor, simt pamantul sub mine, simt cum ating cu spatele pamantu! Ma ridic, ma uit in jur, sunt intr-un oras strain, nu cunosc locul unde sunt, imi simt corpul greu, ma intind jos, simt din nou ca plutesc, simt cum imi ia foc corpul. Cineva ma impinge intr-un gol si mai adanc, nu pot sa vad, aud cum bate vantu', aud pasari cantand, vad un batran cum se uita la mine, de fapt, plutim amandoi! Imi zambeste, imi spune ca a mai facut odata asta! Ii zambesc si eu! Sunt intr-un trenulet care pluteste, nu simt nimic sub mine, vad trenul cum pluteste! S-a facut noapte, ma uit spre cer, vad un om pe bicicleta, in spate sta copilul lui, se uita la mine, imi zambeste si el, batranul este langa mine, imi spune sa am incredere in el! In el in cine? Nu mai imi raspunde nimic, batranul a adormit! Noapte buna, aud de sus, de la copilul dupa bicicleta! Ma uit atent la batran, ii vad o lacrima cum ii cade din ochi! Gura i se lungeste, zambeste din nou! Oare doarme? Se ridica in capul oaselor si imi spune, copilu acela seamana cu mine cand eram mic! Nu mai aud, nu aud nimic, ma uit din nou la copil, a rabufnit in hohote de ras, nu pot sa il aud, dar il vad! Se uita la mine, incepe sa planga, ma sperii, ma uit in jos, vad orasul luminat, sunt deasupra acelei zone in care am cazut! Adorm si eu, m am trezit, sunt in aceiasi sanie, sunt singur, este zi, sunt deaspura orasului, sub mine sunt nori, nu vad nimic, pasari trec pe langa mine, ma dor ochii de atata alb, sunt inconjurat numai de alb. Ma uit mai bine in jur, sunt intr o camera toata in alb, aud un ciocanit, raspund: Da! o usa neagra din tot albul se deschide, copilul din sanie este in fata mea! Ma duc la el si il intreb ce s-a intamplat, se uita la mine, se intristeaza! O lacrima ii curge din ochiul drept! Ma uit in jur, vad o batista, o ridic, i-o intind, intinde si el mana, lesina, nu stiu ce sa fac, ma uit inapoi in spate, pe fereastra, ma intorc catre baiat, baiatul a disparut, batista a ramas la locul ei! Usa este inchisa, ma uit pe gaura cheii, vad copilul cum se sterge la ochii, tip dupa el, nu ma aud, ma ridic, copilu este in fata mea, il intreb ce are, nu ma aude, nu imi raspunde, ii fac cu mana prin fata, parca nici nu exist! Il intreb daca ma aude, il vad cum pleaca, incerc sa il opresc, mana imi trece prin el, copilul dispare, usa a ramas inchisa! Ma apropii din nou de usa, apas clanta, usa se deschide. Oare de cat timp sunt aici cu usa deschisa? Deschid usa, imi apare casa mea in fata, ma uit in stanga, in dreapta, imi vad palierul, sunt in fata caseii mele! Pasesc in casa, totul este bine, nu este nimeni acasa, din usa camerei mele se aude cum cineva bate la usa, deschid usa, copilul imi apre in fata, de mana cu batranul om! plang amandoi, imi spune sa ma uit in spate, totul este alb, exact ca inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu