vineri, 8 aprilie 2011

Cabinetul 17

M am trezit, era ora trei, m am dus la wc, pe drum cineva ma intreaba de cabinetul nr 17. Eu tre’ sa ajung la baie, dar unde e cabinetul 17? Ies din camera, nimic nu imi pare cunoscut, nu mai este holu’, pacientii isi asteapta randul, lumina e stinsa, totul e murdar, picatura de soare nu a patruns vreodata aici, simt aerul greu, nu mai aud, lumea vorbeste pe langa mine, dar eu nu aud. Ii vad cum se misca in reluare, nu mai imi simt picioarele, merg, nu mai simt cum pasesc, simt cum ma ridic de la sol, imaginea se innegreste, trec de un perete, un doctor isi consulta pacientu’, incerc sa lovesc ceva, sa fac un semn, ma pun in fata doctorului, il studiez, are ochelari, nebarbierit, nici nu ma observa, ma uit la pacienta, este o doamna in varsta, nimeni nu ma vade, trec inapoi de partea cealalta a visului, acolo oamenii se certa pe un scaun, din nou timpul se dilata, ii vad cum se misca greu, pot sa ii ating, o pisica se agata de mine, si a infipt ghearele in degetele mele, incerca sa ma muste, trag de ea, ma doare si mai tare.
Un lac se vede in spate, pasarile canta, dar cum ca e ora trei? Luna reflecta putin in apa, o poteca incercuieste lacu', ies din tufis si ma indrept spre carare, pasarile se aud, dar nu le vad, oare sa fie in capul meu? Continui sa merg, ma uit in jos, pamantul uscat, crapat, se vede cum isi primeste oaspetele, imi ridic privirea, un foc imi apare in fata, ma uit inapoi, nimic, ma uit in stanga, lacul nu mai este, nici poteca, sunt intr o campie, copii alerga si se joaca, mamele lor nu sunt, nici tatii, nici bunicii sau bunicele, cine sunt? Unde e lacul? Cineva apare si imi zici ca oamenii care barfesc ar trebui sa respire sub pamant, sa vorbesca cu cainii, sa fie tinuti sub observatie. Plec multumit de cele auzite, apoi ma striga, ma intorc spre el si imi zice ca cineva peste 2 minute ma va vorbi pe la spate. Cum e placut dealtfel!
Melci gasesti peste tot, si unii prieteni sunt melci, si nu numai. Si nu numai prietenii, si amicii, ce sunt aia amici, daca nu sunt melci?
In drum spre prajeala lui balauru, baietii zic la fel, ce melci la fel ca prostii!
Un alt domn ma intreaba: daca esti putin iesit din comun, pentru ceilalti, esti iesit de tot, si de ce melcii zic asta?
Melci se scapina in nas? Dar amicii?
Imi plac melcii care fac efortul de a vorbi, pentru a iesi putin mai prost decat e mai in fata.
De ce melcii din jurul blocului vorbesc, dar nu deschid ochii, si din nou melcii parfumati ataca baracile prostilor si se ung cu ei, nu ai inteles asta melc prost ce esti, te dai cu parfum ca sa te dovedesti de doua ori spalat? Cel bine facut si parfumat, isi retrage ochii si pleca.
oamenii ii vorbersc, daca esti prost si te mai dai si cu gel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu