miercuri, 13 aprilie 2011

D'aia

Melcii se vad bine de la geam, la fel cum prostii se vad de la fereastra. Cineva imi zice: Stii ca prostul are doua taisuri? Vad spuma marii cum ma sare peste picior, ma opresc si tac din gura, maine mai continui, asta daca... Atunci de ce nimeni nu ma aude? Cu doua bete ma intorc pe partea opusa, sar si merg, ajung acasa.
Pe masa niste muste barfesc ceva, nu aud ce, aud ceva despre melci, doua taisuri. Vorbesc de vreun cutit ceva? Cine are doua taisuri?
Ceasul s a oprit, timpul merge inapoi, toate trec si merg, dar melcii? Trec peste asta si zic: Lasa!
O cutie de bere se striveste, apare si pleaca. Dar unde cade? Daca un cal sare peste tine, poti sa zici ca esti gard? Dar daca gandesti incet si prost, poti sa ai ochi mari?
Astea le am auzit din mers, cine le zice, nu stiu sa zic. Nu te uita urat, nu despre tine este vorba, ii zice unu' altuia!
Aud o muzica cum se opreste si ceva greu cum merge, incet si sigur, asta zice el!
De ce daca te contrazici cu un melc, lumea s ar putea sa nu v-a deosebeasca? Melcii vorbesc? Da! Aud din spatele meu, ma intorc, o partie imi apare in fata, e pustie, aud tipete, voci de oameni, rasete, dar nu e nimeni. Ma intorc inapoi, nu e nimic! Nu i nimic si plec. Mergand, aud din nou in spate: Partieee!
Ma ntorc, ma scuz si din nou plec, melcul sa suparat.
Pe acoperisul unui bloc, doua furnici sunt suspendate pe o inimioara de aur, alte sapte furnici aplauda. Cineva ma intreaba: A fost pe aici un pitic? Ii raspund: Da. Se inclina si pleaca. Uite cu adevarat un OM, am uitat de melci!
In gradina, doi elefanti se intreaba: Daca noi nu mancam, ce patim? Dar melcii? Iti vine sa crezi ca acum am inceput? Dar cum vine? Sta pe vine si incepe sa scrie! Nu cred.
Ma ntorc si incepe, sunetul se aude, de departe vine. Cine am zis ca sta pe vine? Dar elefantii? Subconstientul intra in concediu? De ce te gandesti la melci? Cineva ma intreaba: Unde se duc cainii? Dar melcii? Un biciclist ma loveste si spune ca nu ma vazut in aer, coboara din nava, observ melcul cum se taraste spre mine, ma apuca de brat ma trage, si zice: Ma doare nasu'. Un melc intraba o vietuitoare: De ce asculti Ada Milea? Ii aud raspunsul: Pentru ca nu am incotro! De ce melcii sunt interesati de ce se intampla in jurul lor? D'aia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu