luni, 11 aprilie 2011

Servieta

Ma trezesc greu, ma trezesc cel mai greu.
M am trezit, ma duc la WC, aprind lumina, termin sting lumina, cineva vorbeste pe terasa de un concurs, (m am trezit?) Ies pe hol unde am geamu' de la terasa, pe stanga am scara pentru mai sus, urc pe scara, o voce se aude, ajung sus, era un arab, imi zice: eu iti pun valiza asta cu 3 miloane de euro la 2 metri de tine, daca o iei e a ta!
Accept, imi zice: vino dupa mine. Ajung la marginea terasei unde o placa de lemn era pusa in afara terasei, la captul lemnului o teava mare si lunga pana jos, tinea placa de lemn.
Pot sa am bani, sau pot sa cunosc tripul care nu il poti explica nimanui, ce e dupa moarte. Imi zic in minte!
Pun genunchiu’ pe placa, se misca, n am mai vazut niciodata imaginea asta, sunt la etajul 10, continui sa merg, ma gandesc sa merg pe burta, imi pierd echilibru’, vad cum placa se misca, continui sa merg, ajung la valiza, mi am adus aminte ce fac daca traiesc, si ce fac daca mor?
In cadere imi vin in minte toate momentele cand ma intrebam cum e cand mori.
Trag genunchii inapoi, geanta o tin cu stanga, din nou placa se misca, imi vin in minte intrebarile de mai sus.
Continui sa ma apropii de terasa.
Am ajuns, sunt felicitat, arabul coboara pe scara opusa mie.
Nu ma intereseaza unde se duce, am bani.
Pun picioru’ pe marginea terasei, ma-ntorc si pun picioru’ pe treapta scarii, (pot cobora cu servieta in mana).
Scara are 2 metri de sus pana jos, ma misc mai greu, am servieta castigata, deja ma vad cu permis cu masina, sunt altcineva.
Ma gandesc ce masina sa imi iau, pot sa imi cumpar Trabant, Broscuta.
Inca cobor, unde sunt de ce nu am ajuns, mirat ma uit in sus, blocul se uneste cu cerul, e un cer albastru, ma uit in jos, scara s-a sfarsit si blocul continua pana in adancurile pamantului.
Inima imi bate incat ma misca dupa scara, tremur, imi este frig, incep sa plang, nu vreau, nu i adevarat.
Plangand ma gandesc sa urc, e mult, e foarte mult de urcat.
Urc, ma gandesc ca am sa ajung sus si am sa ma odihnesc, am si bani, trebuie sa trec cu bine de asta.
Urc, urc......vreau sa vad cat mai am, bucuros ridic capu' ma opresc tremur si mai tare, lumina nu mai este, e la fel ca si jos, ma uit in jos,
tremuratul iar ma cuprinde, la sfarsitul blocului, o lumina aprinsa de bec se vede, continui sa urc, ma opresc sa ma asigur de lumina de jos.
Ridic capul am ajuns de unde am plecat.
Ajuns de unde am plecat, ma duc pe scara arabului, fericirea ma cuprinde, continui, traiesc, incep din nou sa ma gandesc la ce masina sa imi iau.
Am ajuns la scara arabului, pasesc si ma opresc, scara pe care am coborat era la fel, sa patesc la fel si pe asta...?
Trebuie sa fie ceva, inima imi sare din piept, pasesc pe marginea terasei, ma intorc si pun piciorul pe a 2-a treapta, ma asigur in jos, e real tot, cobor, cu o fericire ma uit in sus, vad cerul, e frumos afara, totul sa dus, zambind ma uit in jos...
Tremuratul ma apuca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu